February 2, 2024

Predstavitev Mreže Izvorno slovensko na sejmu Alpe-Adria v Ljubljani

Prva javna predstavitev Mreže teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk vzpostavljenih pomodelu Izvorno slovensko (krajše Mreža Izvorno slovensko) je potekala na sejmu Alpe-Adria na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani med 31. januarjem in 3. februarjem 2024.

Kolektivne blagovne znamke vzpostavljene po modelu Izvorno slovensko

Člani Mreže Izvorno slovensko so na skupnem razstavnem prostoru v Marmorni dvorani /
B obiskovalcem predstavljali certificirano ponudbo:

  • pridelke in živilske ter rokodelske izdelke,
  • jedi in pijače, postrežene na gostinski način,
  • nastanitvene kapacitete,
  • gastronomskein druge prireditve,
  • vodena doživetja
  • ambasadorje TKBZ po MIS,

ki je vključena v teritorialne kolektivne blagovne znamke vzpostavljene po modelu Izvorno
slovensko:

  • Belokranjsko,
  • Blejski lokalni izbor,
  • Bohinjsko,
  • Brežice izbrano,
  • Dobrote Dolenjske,
  • Idrija izbrano,
  • Iz Doline Soče,
  • Jeruzalem Slovenija,
  • Naše najboljše,
  • Okusiti Laško,
  • Okusi Rogle,
  • Sevnica premium,
  • Srce Slovenije,
  • Vrhunsko Kranjska Gora.

V petek, 2. februarja, ob 10.00, pa je v dvorani Urška 3+4 potekalo predavanje z
naslovom Pomen certificiranja za razvoj kakovosti destinacije.


Razvoj in povezovanje teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk vzpostavljenih po modelu
Izvorno slovensko (TKBZ po MIS) so predstavili:

  • Klemen Langus, direktor Turizma Bohinj, predsednik Mreže TKBZ po modelu Izvorno
    slovensko
  • prof. dr. Janez Bogataj, častni predsednik Akademije Izvorno slovensko
  • dr. Tanja Lešnik Štuhec, ProVITALd.o.o., avtorica modela Izvorno slovensko in članica
    Akademije Izvorno slovensko
  • dr. Jana Vilman, članica Akademije Izvorno slovensko
  • Maja Pančur, koordinatorica Mreže TKBZ po MIS
  • mag. Ilona Stermecki, Pohorje Tours, članica Akademije Izvorno slovensko
    Pri tem so poudarili, da so teritorialne kolektivne blagovne znamke orodje razvoja in
    trženja destinacij z jasno vizijo prihodnosti, podkrepljeno s strateškimi razvojnimi in
    trženjskimi cilji, ukrepi in aktivnostmi. In predstavili, kako celovito povezani deležniki z
    namenom ustvarjanja visokokakovostne ponudbe območja gradijo prepoznavno lokalno
    dodano vrednost gastronomije destinacije.

Prenesi PdfPredstavitev